Empathy Swarm je umetna življenjska oblika, ki raziskuje družbeno interakcijo med nečloveškimi bitji z uporabo vedenja in gibanja kot jezika za medvrstno komunikacijo, ki jo lahko razume tudi človeški opazovalec.
Interaktivno robotsko umetniško delo, ki vključuje 10 robotov, je raziskovalna platforma za utelešenje umetne inteligence in raziskuje predstavo Marie-Luise Angerer o afektu in njeno opozorilo, naj ohrani naključje pri življenju kot posebno odprto obliko možnosti, ki bi jo zlahka izgubili skozi prepletanje tehnologije, življenja in okolja v togem sistemu AI.
Gonilna sila vsakega posameznega robota je oblika emergent AI, ki izhaja iz razširitve in modifikacije Boidov Craiga Reynolda, programa umetnega življenja, ki ga je razvil leta 1986 in je temeljil na treh načelih za simulacijo obnašanja ptic v jatah: ločitev, poravnava in kohezija, ki bi jo lahko razlagali kot osebni prostor, konformizem in zvestobo.
Družba neantropomorfnih bitij, ki deluje kot živ organizem lastne narave, ustvarja čustveno nabito vzdušje, ki deli nastajajočo zgodbo o nepričakovanih srečanjih z vsemi akterji, ki vplivajo na sistem, ki se nenehno razvija. Empathy Swarm, ki pripoveduje abstraktne različice družbene interakcije, integrira stroje kotr družbena bitja v smislu Catherine Malabou, ki uporablja ta izraz, da poudari potrebo po antitezi kapitalistično in imperialistično motiviranim optimizacijskim ciljem algoritmov, ki so jih postavila velika tehnološka podjetja.
CV umetnikov
Katrin Hochschuh je medijska umetnica z arhitekturnim ozadjem v digitalnem oblikovanju in robotski izdelavi. Njeno umetniško delo povezuje digitalno in fizično področje, raziskuje robotsko vedenje, algoritme in interaktivnost, pri čemer vedno vidi človeka, njegovo dojemanje in družbene implikacije tehnologije v središču svojega dela.
Adam Donovan je hibridni medijski umetnik, ki deluje na področju znanosti, umetnosti in tehnologije. Njegovo umetniško delo vključuje nelinearno akustiko, robotsko skulpturo, okolje motorja za igre in sledenje kamer. Raziskuje nematerialne vidike fizike, da bi okrepil njihove učinke in ustvaril nove medije in izkušnje.